Ачильз Крайтикос, Terra Firma
Протягом всього минулого система використовувала концептуальні моделі, на кшталт „Батьківщини” і „нації” в якості певних масок, потрібних, передусім, в системі соціального контролю, відмежовуючи їх, таким чином, від тих національних почуттів, котрі притаманні здоровим людям. Подібної поведінки система тримається до сьогодні, проте на разі можна говорити про зміну маски, а саме, використання прав людини і громадянських свобод задля виправдання власних злочинів. Разом з тим ми не демонізуємо тих цінностей, що їх система використовує натепер, подібно до цінностей „Батьківщини” і „нації”, в минулому.
Ми — расисти. Ми переконані в тому, що міграційна хвиля, позиціонована системою, прагне до расової руйнації, на противагу принципу сегрегації. Системі відомо, що чи не найкращим способом винищення білої раси і, властиво, будь-якої раси, є той самий західний спосіб життя (захист прав споживачів, низька народжуваність). Подивіться довкола: змішані шлюби в умовах західного суспільства мають місце лише у двох наступних випадках: коли емігрант достатньо урбанізований і набув, принаймні, відчуття економічної рівності по відношенню до місцевих; коли ті самі місцеві потрапляють у ситуацію зворотню до попередньої, тобто, залежності від характеристик емігранта (урбанізованості і соціального статусу). Поза сумнівом — система експлуатує реальність існуючої расової диференціації. Така позиція надається для розвитку багатонаціонального суспільства, створеного в межах різних расових гетто і функціонуючих за принципом опозиційності прийшлих до місцевих.
Система сублімує народне невдоволення, джерелом котрого є експлуатація системою, на расовий ґрунт, уникаючи, відповідно, об’єднаних дій двох сторін конфлікту. Представники „лівого крила”, котрі не усвідомили до кінця той факт, що втрата національних культурних ознак є першим кроком до втрати класових, продовжують наполягати на якійсь „зрівнялівці”, в той час як націоналісти, тобто „праве крило”, не менш нерозумно вимагають вигнання іммігрантів, тим самим цементуючи наявний, опозиціонуючий один одному стан речей. Насправді вони лише грають ролі, написані для них системою. Тирани продовжують побутувати, дякуючи старому правилу „розділяй і керуй”.
Капіталісти цілеспрямовано загрожують майбутньому людства, поряд з такими явищами, як то: забруднення оточуючого середовища, хвороби і клонування. Їхні дії схожі на спробу створити нову расу: фізично слабкого суб’єкта, залежного від ліків, проживаючого в штучному середовищі і працюючого як собака на свого власника.
Біла раса розбещена західним стилем життя, при всьому тому ми повинні визнавати нашу залежність від нав’язаного сіоністами способу жити, вона стала інструментом у їхніх руках. Сьогодні кожен пересічний антикапіталіст знаходиться на значно ближчій соціальній відстані від афганця чи філіппінського мусульманина як до нового покоління грецької буржуазії. Сіоністи не просто опираються, вони воюють з тими, хто дозволяє собі пряме обговорення їх діяльності.
Фактично, можна стверджувати те, що гебреї готуються до заключної конфронтації, до війни з Третім світом, з периферією. Власне на це і вказував лідер ісламської республіки Іран, під час свого нещодавнього візиту до нашої країни. Сіоністи користуються ультрасучасними арміями заходу, їх урядами і білим населенням, котре жертвує собою в інтересах своїх же гнобителів. З іншого боку їм протистоїть незламна віра у власну справедливість і прагнення перемогти або померти.
Світ розділився на вірних і інших.
Християни винні через те, що шукають спасіння во Христі, в той час як пропонується лише влада ринку і грошей.
Мусульмани винні тому, що п’ять разів на день просять Аллаха про щось, зовсім відмінне від золотого теляти західних молитов.
Марксисти винні у тому, що не вважають за нормальний факт існування 350 осіб, чий капітал перевищує сукупний майновий стан 3,5 мільярдів резидентів на планеті Земля і вимагають соціальної справедливості та перерозподілу.
Анархістів звинувачують у тому, що вони вимагають соціального підгрунтя, задля втілення ідеї абсолютної свободи, тоді як обвинувачі допускають лише її (свободи) відсутність.
Націоналісти не праві тому, що даремно захищають права раси на автентичність, на противагу сіоністам, зацікавленим у расовому замішанні і дешевій робочій силі.
Не має сумнівів — ми винні, але лише тому, що обрали різні системи цінностей, виходячи із чисто меркантильних настанов; і у тому, що добросовісно захищаємо право на людське існування.
Переклав Мазепа