Д. Зелений
Скіни, як у відомій попсовій пісенкі ?бывают разные ? черные, белые, красные??. Соціольогія молоді оперує кількома, я би навіть сказав багатьма дефініціями сучасного скін-руху, у той час як мас-медіа лише одним ? нацистським. Хоча, зрештою, що із них, убогих взяти? ? вони навіть не знають, що думати і писати речі далеко не одночасні, а тим більше не синонімічні.
Чорні скіни зустрічаються серед різноманітних традівських комюніті, серед північноамериканських RASHів і, що найцікавіше ? у середовищі ультраправих, хоча і не НС бразилійських скінів ? ?інтеграціоністів?. Негр з високо піднятою правою рукою явище, погодьтеся, не для кожного і не на щодень.
Білі скіни, це, власне кажучи і є розтиражовані мас-меді ?white power?, тобто расово, або льокальніше (НС) орієнтовані скінхеди, зафільмовані продвинутими режисерами кіборги-вбивці малих негринят і любителі мочитися на все, що нижче підошви їхнього ?Dr. Martins?.
Червоні скіни діляться на скінів-анархістів і скінів ? різноманітних комуністів, котрі, по суті, становлять одну міжнародну структуру і субкультуру. Вони не такі потужні як їхні брати-опоненти нацисти, але разом з тим становлять значний пласт субкультурної популяції, особливо у місцях без чіткої і мастштабної присутності ?білої раси?.
Крім цих мають місце SHARP, тобто, виходячи із абревіатури ? ?скінхеди проти расових забобонів?, скіни-геї (незалежно від політичних уподобань, хоча Європа знайома із ?Gay Aryan Scinheads?) і навіть рідкісні скіни ? ліберали. Вони ?хоббіти? світу скінів і побачити їх можна не частіше справжнього, живого хоббіта.
Нові скіни, на нашу неазангажовану думку мають стати чимось інтегральним (хоча і не інтегруючим), щось по типу згаданих бразілійських чорношкірих, з їх ?Нацією Іслама?, Адольфом Гітлером, апартеїдом і ?Великою Бразицією?.
Гісторія говорить (а за відсутності документальної підтримки це вже легенди) про перших ірляндських традів, незаангажованих нічим окрім пива і футбола potatos ? скінів ? ?скінів за ірляндську культуру?. Аполітичних традах ? членах ІРА. Для непосвячених підказую що трад, бо по-иншому ? ойстер, він і у Африці аполітичний любитель пива, футбола і незамисловатої бійки з однолітками. Трад ? створіння від народження аполітичне, саме тому члени ІРА у Західному Белфасті на період 1970-1972 роки і є (були) тими новими, шуканими скінами, чиї клясові характеристики функціонували разом з етнічними, а не співіснували біля них.
Виходячи із тодішнього ліворадикального статуса ІРА ми із повною упевненістю можемо говорити про зародження тоді, на початку ?ери скінів?, нового, майже невідомого зараз і безславно загинувшого у процесі скін-еволюції відтинку світового скін-руху ? лівих націоналістів чи, якщо хочете націонал ? комуністів.
Національними комуністами, чи, принаймні, лівими позиціонують себе і всесвітньовідомі ?Kortatu? ? баскський редскінівський гурт, чиє гасло є гаслом всіх баскських націоналістів (націонал-соціялістів у тому числі) ? ?Батьківщина і свобода?!
І ті і инші і треті не позиціонують, і, що найгірше не усвідомлюють свій шлях як, властиво Третій Шлях. Бразилійські чорні ? інтеграціоністи, ірляндські тради ? спочатку тради, а баскійські реди ? інтернаціоналісти.
Нещодавно, кілька років тому редскіни були у НБП, а точніше у їхньому Ленінградському відділенні. Факт залишається цікавим, хоча було би досить претензійним визнавати за НБП статус націонал-комуністичної, а не просто фашизоїдної організації.
Націонал ? комуністичні чи, як варіянт ? націонал ? анархічні скіни виступатимуть проти расизма, але за етнічну дифенціяцію, проти клясової експлуятації, але за соціяльну справедливість. Вони дружитимуть з ?жовтими ? чорними?, але їхні діти залишаться білими. Всі ми житимемо у одній країні, але у ріжних кварталах. Лише так збережемося і цікавитимемо один одного надалі.
Кредо нового скіна ? ?клясова свобода?.
Гасло нового скіна ? ?етнічна сегрегація?.
Заводи без директорів і апартеїд без дискримінації.
P.S. Завтра я зайду до Вас і ми разом нашиємо на бомбері символіку Н-А: Бандеру справа і Махно на лівому плечі.