Самоосмислення, Народництво й ідеологічна стратегія

Мстислав Квітень Народництва частина ІІІ Присвячена націоналісту Максимові Чайці, вбитого українофобами 17 квітня 2009 р. в Одесі. Вступ Сучасність висуває нові вимоги до політики і політичного руху. Названа вона Постмодерном: спільнота і людина затиснені Інформацією, кількість якої не дозволяє їй скласти цілісного світогляду і вкидає її у оновлені високими технологіями лещата Грошей. Інформація продукує людину-заробітчанина, яка не висуває ніяких політичних вимог. На них тримається огидна стабільність Світу. Кількість Інформації та залежність від Грошей, виробництво яких контролюють "глобальна політична верхівка", другорядною часткою якої стали українські олігархи, приховують важливу річ: праві у нинішній формі їх організаційного існування не є революційною, навіть реформістською силою, вони – віртуальний антиполітичний капкан для громадсько активних людей. Мене цікавить те, як можна, самоосмислюючись, подолати перешкоди для нинішніх правих на шляху до оформлення у пасіонарну революційну силу. Тут йдеться головно про розширення набору ідей щодо теоретичних роздумів і практичної агітації та діяльності. Подано також коротко натяки на методологію – прагматичний боротьбизм – та форму ідеї та руху – народництво. Літературний вступ Нині: Бути лівим – значить бути "інвалідом". Бути антифашистом – значить бути "мавпою". "Мавпа-інвалід" – це жахливий експонат політиканського цирку: теоретична неспроможність, самовпевненість і жодних розумних поправок на виклики Сучасності, тільки віра, звичка і ніякого толку! Нині: Бути правим – значить бути "маразматиком". Бути антиантифа – значить бути "наркоманом". "Маразматичний наркоман" – жахливий експонат політиканської клініки: теоретична неспроможність, несамодостатність і жодних розумних поправок на виклики Сучасності, тільки віра, звичка і ніякого толку! Бути лівим чи правим нині – значить бути сектантом: визнати догмати, що спрощено пояснюють все, - значить за умови, від самого початку відмовитися побачити все, тільки звичка і ніякого толку. Бути лівим – значить злигатися з лібералами і прямо чи опосередковано з капіталістами. Бути правим – значить злигатися бюрократами і прямо чи опосередковано з капіталістами. Хто за "заборонено забороняти", а хто – за заборону вседозволеності… … і поки всі разом забороняють, кліка олігархів заробляє і нав’язує неприйнятне. А вбивство націоналіста, що трапилося в Одесі, – наслідок діяльності внутрішніх ворогів. Виклик Сучасності – запобігти самопереоосмисленню перетворених в релігії ідеологій Антисучасності. Переродження старої лівиці, старої правиці у взаємодоповнювальні ідеології Антисучасності – найбільший страх Сучасності. Сучасність – завжди по-різному закамуфльована змова заради Грошей цинічних Злодіїв. Сучасності протистоїть народництво – прагматичний боротьбизм – найбільший її переляк від наслідку переродження старих лівиці і правиці. Народництво спочатку доповнює, а потім і синтезуватиме, ідеї про природне, соціальне, технічне і духовне в людині. Співці минулої весни Історія стосунків націоналістів та лівих зводиться до ідейного та вуличного протистояння. Вона є наслідком принципової різниці теоретичних засновків цих двох ідеологічних рухів. Перші ставлять на спільноту як кровно-духовний суб’єкт в історії, другі - на клас як рушій революційного переходу від капіталізму до комунізму. Попри можливо надмірне узагальнення, більшість носів цих ідеологій змокли під дощем ідей теоретиків індустріальної доби, намагаючись сховатися за парасолею часто антиполітичних молодіжних субкультур, що надають вирішального значення віртуальній символіці. Однак Сучасність – капіталізм, інформатизація, нав’язлива ліберальна уніфікація цивілізаційно домінуючим Заходом світу – давно змінила зміст-в-дійсності більшості модерних подвійностей "ціннісного-в-теорії" у всіх ідеологіях: пострадянський олігархічний капіталізм та глобальна економічна криза 2009 р. поставили під сумнів співіснування трійки "нація-держава-капіталізм", конвергенція стерла чітку межу у парі "буржуй-пролетар", – тобто рефлексія про суспільство з динамічною методологією застосовування критеріїв ідеологічних Традицій до Сучасності перетворилася на сліпе перенесення положень теоретиків ідеологічних традицій. Нелегальна іміграція – це не нові пролетарі, національний капітал – це ненаціональний капітал. Життя випередило ідею. Маркс+Генон=Енгельс+Донцов=Ленін+Мусоліні=…+…=Хомскі+Бенуа=Микола Миколайович Миколенко. Ідея не хоче відставати, вона хоче спрямовувати, а тому має бігти наввипередки. Ідея наздоганяє життя у формі народництва. Незів’яле листя. Вступ З позиції системної методології прагматично орієнтованого зведення думки минулого несуть повз нас вітром прагнення до щастя цінні для нас і неоціненні для майбутнього ідеї для прагматичного боротьбизму – народництва. Воно спочатку доповнює, а потім і синтезуватиме ідеї про біологічне, соціальне, і духовне в людині. Прагматичний боротьбизм початковий аналітичний шлях до народництва і в той же час – початковий етап самого народництва. Народництво, - так каже Микола Миколенко. Підстава для несуперечливості і принципової єдності цих ідей є відпочаткова тотальна системна цілісність підстав і необхідностей людини в штучно виокремлених наукою царинах духовного, соціального і біологічного. Цілісна диверсифіковано розвинена заради чеснот та колективних благ особистість – Нова Людина – підстава народництва. Нова людина, - так каже Микола Миколенко. Орієнтир прагматично спрямованого зведення способом доповнювальності ідеологічних частковостей заради щастя вказує на неостаточно видимий, але освітлений раціональним пошуком, ідеал організації спільноти: побудова динамічної рівноваги співіснування суперечливих індивідуальних, групових, спільнотних і міжспільнотних необхідностей в умовах духовно-соціально-біологічної природи людей. Ідеал досягається за допомогою народництва як політичного руху і прагматичного боротьбизм як способу теорії і тактики. Ідеал організації спільноти, - так каже Микола Миколенко. Мета нових правих – досягнення щастя колективного співжиття за допомогою втілення Ідеалів Нової Людини та організації спільноти і знищення Сучасності. Ідеалами народництва є Ідеал Нової людини та Ідеал організації спільноти. Незів’ялого листя Частина І. Ліві З огляду на рушій все-осмислення – прагнення до щастя особи в колективі, чим і по суті має займатися емансипація, дана група ідей відносно свого антисучасного актуального потенціалу та страху Сучасності зводиться до таких ключів: справедливість матеріального розподілу і антикапіталізм; емансипована особа від маніпулятивних перешкод належності до народництва; реформістська діяльність професійних спілок. Незів’ялого листя Частина ІІ. Праві З огляду на рушій все-осмислення – прагнення до щастя колективного співжиття, чим і по суті має займатися політика, дана група ідей відносно свого антисучасного актуального потенціалу та страху Сучасності зводиться до таких ключів: Б-г і духовне самовдосконалення; щастя колективного співжиття; спільнота й ідентичність; збереження расово-національного різноманіття світу; аристократія; волюнтаризм, героїзм і самопосвята людини заради цього щастя (народництва); знищення олігархізму. Незів’ялого листя Частина ІІІ. Ліві-Праві Цей попередньо узагальнено означений ідеал організації спільноти вимагає зведення в єдність заради знищення Сучасності і втілення Ідеалів організації спільноти лівих і правих ключів. Теоретичні умови використання прагматичного боротьбизму для синтетики народництва вказані. Незів’ялого листя Частина IV. Співпраця з лівими не можлива/Праві самовдосконалюються З огляду на агресивний і безкомпромісний наступ Сучасності практичне використання способу прагматичного боротьбизм при аналізі лівих і правих ключів не може бути здійснено у дискурсі з лівими – занадто вони є слугами системи, бо віддають, як вона того і прагне, біологічне і духовне на поталу лише тільки одній частині соціального – справедливості матеріального розподілу. Це ж так мало! Це так примітивно! Це так достатньо для "мавп-інвалідів" – говорити тіко про класи! Використання цього способу можливе (з огляду на тупість, теоретичну неспроможність і самовпевненість лівих) тільки в середовищі правих. Народники народжуються! – коли доповнюють в’язку своїх актуальних для Мети та Антисучасності ключів до Світу правих головними ключами до Світу лівих. Так народжується народницька революція. Праві зберігають основу для можливості знищення Сучасності – біологічне (расово-етнічне у світі), духовне (релігію,) і значну частину соціального (націю). Це складно зрозуміти лівим, бо їх суть наразі змінити лише матеріальні основи Сучасності, а знищити Сучасність цілісно і системно згідно очевидного ідеалу організації спільноти в умовах особливої природи людей. Без цього весь лівий антикапіталізм – це суцільна спорадичність і безперспективність, а головне – пряма допомога Сучасності знищити свою ж спільноту! Після чого про революцію – знищення Сучасності – буде можливо тільки говорити, лише говорити. Ліві повинні прийняти з огляду необхідність знищення Сучасності та досягнення ідеалу – народництва – актуальні ключі правих і стати народниками. Праві повинні відмовитися від стану "маразматичного наркомана" – говорити тіко про расу або націю, або релігію, – хоча його інерція ще дуже сильна, і стати народниками. Праві повинні взяти від лівих привабливу для мас ідею справедливого матеріального розподілу – антикапіталізму, знану як соціалізм. Та ідею профспілок як упередження поширення примітивного недостатнього для досягнення ідеалу організації спільноти лівого бачення всього – матеріалізму, індивідуалізму і класової боротьби. Праві повинні вдосконалитися за рахунок лівих! Співпраця з лівими не можлива! Всі сучасні ліві є відносно вимог ідеалів Нової Людини та організації спільноти старими, тому мають бути знищені. Про це говорить вся маса їх публічних проявів. Їх знищення вимагає боротьба проти Сучасності заради втілення ідеалів. Війна з лівими відвертає увагу від мети Війна з лівими як наслідок неможливості співпраці – це боротьба з тінями Сучасності. Вона відвертає від мети – втілення Ідеалів Нової Людини та організації спільноти і знищення Сучасності. Синдром Мухи Синдром "Мухи" – це хвороба серед правих, викликана емоціями стосовно стану "маразматичного наркомана" та ретронаціоналізму правих і принциповим не розрізненням Мети Ідеї та існуючих організацій (що її втілюють), відсутністю віри у святу Ідею і самовдосконалення. Синдром "Мухи" спричиняє послаблення натиску на Сучасність, відстрочує досягнення Мети. Висновки Мета правих – щастя від колективного співжиття. Спосіб досягнення – втілення Ідеалу Нової людини та Ідеалу організації спільноти. Форма втілення – народництво. Мислення починається тут зі способу прагматичного боротьбизму. Співпраця з лівими не можлива. Праві повинні зберегти цілісність ідеї про світ – про єдність духовного, соціального, біологічного. Праві мають взяти актуальні ідеї лівих про соціалізм та профспілки: перше – для втілення у життя та покращення аргументації для звернень до народу про необхідність його приєднання до народництва; друге – для унеможливлення поширення лівого примітивного світогляду. Прагматичний боротьбизм проти буржуазної політології! Народництво проти ліберальної демократії! Героям – жертви олігархізму! Слава - Україні! Хвала - Б-гові!